آهنگ جدید و فوق العاده زیبای مجید یحیایی به نام روزای رویایی
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 657
نویسنده : حسین

آهنگ جدید و فوق العاده زیبای مجید یحیایی به نام روزای رویایی

 

ترانه سرا : میثم مینایی ، مجید یحیایی ، آهنگ و تنظیم : مجید یحیایی

 



  دانلود با لينک مستقيم : کيفيت 320 MP3

 

Majid Yahyaei - Roozaye Royaei

 

 

  دانلود با لينک مستقيم : کيفيت 128 MP3

 

Majid Yahyaei - Roozaye Royaei

 



:: برچسب‌ها: آهنگ،مجید،یحیایی،به،نام،دانلود،موزیک،روزای،رویایی ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
محمد دهدار در تاریخ : 1392/12/23/5 - - گفته است :
سلام دوست خوب من وب خوبی داری


امیدوارم همیشه موفق باشی اگه تمایل داشتی می تونیم تبادل لینک داشته باشیم

/weblog/file/img/m.jpg
محمد دهدار در تاریخ : 1392/12/23/5 - - گفته است :
سلام دوست خوب من وب خوبی داری
امیدوارم همیشه موفق باشی اگه تمایل داشتی می تونیم تبادل لینک داشته باشیم

/weblog/file/img/m.jpg
Hamed در تاریخ : 1392/12/23/5 - - گفته است :
درود دوست عزیز
ممنون ک ب وب من سرزدید.
من لینکتون کردم شمام همین کارو بکنیدممنون میشم....
سربزنیدونظر بدید خوشحال میشم ...
ف د ا ت
حامد

/weblog/file/img/m.jpg
hamid در تاریخ : 1392/12/22/4 - - گفته است :
سلام دوست عزیز
وب زیبا و جالبی داری
اگه مایل به تبادل لینک هستی اول منو لینک کن بعد خبر بده تا لینکت کنم
درضمن در کنار وبلاگ داری با صرف وقت کمی در روز هم میتونی درآمد کسب کنی توضیحات کاملشو تو وبم نوشتم و چون کاملا رایگانه به امتحانش می ارزه
بازم بهت سر میزنم
منتظرتم


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: